UPOZORNĚNÍ
V objektu školy jsou instalovány kamery, které monitorují bezprostřední okolí i chodby školy.

kamera
zpětAktuality

3. 7. 2018 | školka
Vážení rodiče, Kulíšci a Berušky,
přejeme vám krásné léto,
hodně sluníčka,
příjemnou a pohodovou dovolenou,
spoustu krásných zážitků a hodně odpočinku.
Zaměstnanci Základní školy a Mateřské školy Libouchec

Stravné + provoz. příspěvek

18. 6. 2018 | školka
Na měsíc Červenec 2018
DEN 2.7.2018 /pondělí/
ČAS 6,00 – 12,30 h

Na měsíc Srpen 2018
DEN 13.8.2018 /pondělí/
ČAS 12,00 – 16,30 h

Na měsíc Září 2018
v pátek 31.8.2018 od 6,00 h do 12,00 h
v pondělí 3.9.2018 od 6,00 h do 12,00 h
v kanceláři vedoucí učitelky MŠ

Týká se pouze hotovostní platby:
Pokud ukončíte docházku k 29.6., pro konečné vyúčtování se dostavte 29.6.2018 od 12,00 do 16,30.
Pokud ukončíte docházku během prázdnin,
pro konečné vyúčtování se dostavte 31.8.2018
od 6,00 do 12,00 h.

Školanda

19. 5. 2018 | školka
Milí rodičové, dojeli jsme dobře, jsme ubytováni v hezké chaloupce. Už jsme si udělali procházku po okolních lesích a teď se připravujeme na večeři. Dětem se tu líbí, teď si právě užívají svých pokojíčků a různě se navštěvují. Zdravíme do Libouchce z chaty Barborka!
Po večeři byly děti pasovány na lesní skřítky, nakreslily si první obrázky do svých deníčků, zatančily si skřítkový tanec. Po večerní hygieně padli všichni únavou a usnuli dříve než si stihli postesknout.

ÚTERÝ
Probudili jsme se do slunečného dne. Po snídani jsme nakreslili a napsali vzkazy domů a vydali se hledat poštovní schránku. To se nám nepodařilo, tak jsme si stopli poštovní auto, které nám koresponďáky hned odvezlo. Cestou zpět jsme šli po louce a poznávali kytičky. Nejoblíbenější rostlinou dne se stal šťovík. Vrátili jsme se na oběd a pochutnali si na borůvkových knedlících. Chvíli jsme si dali polední klid. Přišly první pohledy - děti měly velkou radost. A už jsme byli zase venku a vytvořili si vlajku z našich obtisků nohou. Moc jsme se u toho nasmáli. K svačince nám paní vedoucí upekla výborný perník. Odpoledne jsme se vydali na rozhlednu Bramberk. Rozhledna byla zavřená, ale to nám nevadilo. Dostatečnou náhradou byly volně pobíhající kozy a nanuk. Děti si poslechly příběh ducha Jizerských hor MUHU. Cestou zpět jsme v lese zahlédli tajemnou postavu, která nás chvíli pozorovala a pak se ztratila mezi stromy. Dětská fantazie pracovala, děti rozvíjely nejrůznější příběhy. Po návratu jsme rozdělali ohýnek a opekli si buřty. Na krátkém úseku se děti s kamarádem vydaly na stezku odvahy. Pro některé děti to byl zpočátku velký problém, ale cestou zpět už to každý zvládl sám a v cíli to chtěly zopakovat. Po večerní hygieně ztvárnily ducha MUHU do svých deníčků, poslechly si pohádky a v klidu usnuly. Začalo pršet :-(.

STŘEDA

Ráno jsme se probudili do deštivého dne a tak jsme nikam nespěchali. Po snídani měla pro nás Martínka překvapení. Připravila nám ponožky a my jsme si z nich vyrobili skřítky. Moc se nám povedli. Mezi tím se vyčasilo a tak jsme šli na malou procházku před obědem. Po obědě jsme si odpočinuli a po svačince jsme se vydali na výlet ke skalnímu hřibu. Na louce jsme pozorovali kytičky a luční koníky. Kobylky se staly pro děti velkou atrakcí a z louky se jim vůbec nechtělo. Po cestě v lese jsme si začali stavět domečky, ale nedostavěli jsme je protože začalo pršet. Včas jsme doběhli do chaloupky. Zmokli jsme jen trochu, ale jen jsme zavřeli dveře spustil se lijavec a bouřka.
Před večeří jsme měli chvilku čas a tak nám Boženka rozdala sádrové kamínky a berušky a my jsme je nabarvili a ozdobili. Po večeři jsme se oblékli do svátečního, slečny se vyparádily a začala discotéka. Moc jsme si to užili. Tančili jsme, soutěžili, proběhla i pánská volenka. Venku se zatím úplně setmělo a před dveřmi na nás čekalo překvapení – vzkaz od záhadného skřítka, který nám psal, že nás má rád. Do lesa jsme zavolali dobrou noc, zamkli chaloupku, umyli se a zavrtali se do svých pelíšků. Opět jsme prožili krásný den, plný zážitků.

ČTVRTEK

Dnes jsme všichni spali až do snídaně. Venku pršelo a tak jsme si po snídani vybarvovali, stavěli ze stavebnice, hráli si s kamarády. V 10,00 h jsme vyrazili do Husky centra. pršet. Pejsci-Husky se nám moc líbili, mohli jsme si je pohladit a dozvěděli jsme se o nich moc zajímavostí. Na oběd jsme měli Rajskou omáčku s těstovinami. Při poledním klidu jsme si odpočinuli a pohráli si s kamarády. Pan pošťák nám přinesl pohledy, měli jsme z nich velkou radost. Odpoledne lilo jako z konve a tak jsme si vybarvovali skřítky a víly. Lesní skřítek nás pozval na cestu za pokladem. Vzali jsme pláštěnky a vydali se po vyznačené cestě. Plnili jsme úkoly a na konci cesty opravdu našli poklad! V lese jsme ještě chvíli zůstali, stavěli jsme domečky, házeli šiškami, prozkoumávali jsme záhadná místa. Vrátili jsme se na chaloupku a po večeři nás čekala pyžamová párty, na kterou jsme se celý den moc těšili. Udělali jsme si módní pyžamovou přehlídku a zatančili jsme si. Moc se nám nechtělo do postýlek, ale po pohádce jsme všichni hned usnuli.

PÁTEK

A je tu poslední den. Děti už se moc těší domů, ale zároveň se jim prý bude stýskat po školandě. To je pro nás největší ocenění. Doufám, že jsme zabalili vše do správných kufrů. Kdyby ne, tak se na nás nezlobte, přineste to v pondělí do školky a my už to vyměníme. Cesta domů proběhla v klidné atmosféře bez zádrhelů, děti jsme vám předali včas a v pořádku a v pondělí se všichni těšíme na vyprávění. Doufáme, že jsme dětem připravili krásné chvíle prožitků, překvapení a zážitků a že předškoláci budou vzpomínat na svou poslední školandu ve školce a ti mladší s námi zase příště rádi pojedou. Od nás mají děti velkou pochvalu!!!

Ještě jedna technická – moc se omlouvám za pozdní zveřejnění fotografií, ale nedaří se mi ukládání na rajče, stále na tom pracuji. Doufám, že to o víkendu dokončím a vy tak uvidíte, že jsme si to všichni moc užili. Štěpánka

PODĚKOVÁNÍ

30. 4. 2018 | školka
Děkuji všem rodičům a zaměstnancům školky, kteří se zúčastnili brigády na školkové zahradě a rozšířili tak prostor pro hru dětí. Společně jsme vytvořili krásná zákoutí, kde si děti budou moci hrát. Dětem se koutky a cestičky moc líbily. Za všechny děti děkuji,